Jakie funkcjonalności powinny posiadać programy rezerwacyjne
Wielu właścicieli hoteli czy pensjonatów w pewnej chwili się decyduje na uruchomienie w swoich obiektach jakiegoś sprawdzonego systemu do rezerwacji. Takie narzędzia są znane od wielu lat i jest ich wiele na rynku, dlatego nie powinno być dużego problemu ze znalezieniem odpowiedniego. Jednak podejmując decyzję o wdrożeniu jednego z takich rozwiązań trzeba zwrócić swoją uwagę na kilka ważnych rzeczy, żeby być w pełni zadowolonym z niego. W pierwszej kolejności bardzo ważną sprawą jest, żeby taki channel manager bezpiecznie i sprawnie obsługiwał wszystkie składane w obiekcie rezerwacje. Dotyczy to zarówno kontaktowania się za pomocą maila czy telefonu, jak również przez internetową stronę czy jakieś popularne platformy, typu Airbnb czy Booking. Szczególnie przy tych ostatnich bardzo ważne jest, aby wynajęcie danego pokoju przez klienta od razu miało odbicie w systemie, co umożliwi uniknięcie kilkukrotnego wynajmu danego miejsca. Ale obsługa rezerwacji to również płatności i rozliczenia czy przesyłanie informacji do gości, i w tym obszarze również się przyda, jeżeli wyszukane narzędzie będzie służyło odpowiednim wsparciem. Kolejną istotną rzeczą, na którą należy zwrócić swoją uwagę, są analizy i raporty. Na ich podstawie managerska kadra będzie mogła sprawdzić co się obecnie dzieje, oraz rozplanować prace do wykonania w przyszłości. Pasuje też zobaczyć, czy aplikacja kalendarz da się uruchomić na dowolnym urządzeniu stacjonarnym i mobilnym, oraz czy posiada kopię bezpieczeństwa.
+Tekst Sponsorowany+